Elämäntapamuutos, tee se NYT!

Suurin osa asiakkaistani ovat aivan tavallisia ihmisiä jotka ovat halunneet tehdä elämäntapamuutoksen avullani.

Suosin harjoitusohjelmissani ulkona ja kotona tehtävää harjoittelua. Haluan erityisesti auttaa ja rohkaista sellaisia henkilöitä jotka kokevat kuntosalille menemisen, syystä tai toisesta, jonkin asteisena kynnyksenä.

Ota rohkeasti yhteyttä ja mietitään yhdessä miten voisin parhaiten auttaa juuri Sinua.

Bootcamp for FUN!

17.5.2016   //   Kari Ketonen   //   Harjoittelu  //  Ei kommentteja

Bootcamp for FUN!Bootcamp for FUN!

Tule mukaan treenaamaan maanantaisin ja/tai keskiviikkoisin klo 17:30-19:00 kuuden viikon ajaksi Pikku Huopalahteen, Helsinkiin.

Treenaamme myös pareittain ja pienryhmissä joten tutustut myös uusiin kavereihin. Punaisena lankana harjoituksissamme on se, että paitsi se on tehokasta, sen tulee olla myös hauskaa!

Tällä bootcampilla teet tasan niin kovaa treeniä kuin itse haluat tehdä. Haastat samalla itseäsi ja opit samalla erilaisia tapoja tehdä monipuolisia yleisliikkeitä kehonpainolla ja helpoilla välineillä.

Treenit ma 16.5 alkaen maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 17:30-19:00. Ota mukaan säänmukaiset uljoiluvarusteet ja mielellään myös vesipullo. Lue lisää

Maukasta kotiruokaa bataatista!

14.5.2016   //   Kari Ketonen   //   Artikkelit, reseptit  //  Ei kommentteja
Bataattivuoka - Sweet Potate Crush

Bataattivuoka – Sweet Potate Crush

Bataattiuunivuoka – Sweet Potato Crush

Tällä kertaa laitan tänne netistä löytämämme bataattivuokareseptin jota pari kertaa on nyt testattu ja hyvää on! Lue lisää

Kasvismoussakan ohje

5.5.2016   //   Kari Ketonen   //   Artikkelit, Ravitsemus  //  Ei kommentteja

Kasvismoussaka – kasviksista maittavaa ja kevyttä ruokaa edullisesti!

Hyvää ja edullista kotiruokaa!

Hyvää ja edullista kotiruokaa!

Tässä netistä poimimani kasvismoussakan ohje jota olen nyt muutaman kerran itse kotona itselleni ja rakkaalleni valmistanut.

Alkuperäisessä ohjeessa käytetään munakoisoja, mutta niiden puuttuessa kaupasta, kokeilin tehdä sen myös kesäkurpitsoista ja maistuvaa siitäkin tuli.

Kasvismoussaka on myös siitä mukavaa ruokaa, että se melkein vaan paranee kun sen lämmittää seuraavana päivänä. Jos sitä nyt sattuu seuraavaksi päiväksi edes jäämään. Kokeile vaikka! Lue lisää

Kehonhuolto Galendos – liikuttavaa kehonhuoltoa

12.2.2016   //   Kari Ketonen   //   Artikkelit  //  Ei kommentteja

Olen avannut tammikuussa 2016 Meilahteen, osoitteeseen Paaciuksenkaari 27, hoitolan jossa tarjoan jatkossa myös hierontapalveluita.

Luen lisää Kehonhuolto Galendoksen nettisivuilta.

Muista nauraa, ajatella, itkeä ja liikkua päivittäin

18.12.2014   //   Kari Ketonen   //   Artikkelit, Hyvinvointi, Motivointi  //  Ei kommentteja

Varsinkin tuolla Pohjois-Amerikan mantereella valmentajilla on tapana pitää joukkueilleen motivoivia puheita, ”pep talkkeja”, juuri ennen suuria ja tärkeitä otteluita. Niitä ovat pitäneet monet legendaariset joukkuepelivalmentajat, kuten Knute Rockne, Vince Lombardi, John Wooden, Paul ”Bear” Bryant, muutamia tunnetuimpia mainitakseni. Lue lisää

Omakohtainen kokemus unen laadun merkityksestä

28.11.2014   //   Kari Ketonen   //   Artikkelit, Hyvinvointi  //  2 kommenttia

Väsyttää aamulla vaikka olen nukkunut yli kahdeksan tuntia.

Aamulla herätessä ei ole sellainen olo että olisi levännyt.

Ovatko nämä tuttuja tunteita myös sinulle?

Itselleni ne olivat olleet sitä viime keväänä jo pidemmän aikaa. Sen lisäksi puolisoni valitti sitä, että hän heräsi useampaan otteeseen yössä kuorsaukseeni vaikka käytti korvatulppia. Ja jotta hän sai kuorsaukseni vähäksi aikaa tokenemaan, oli hänen herätettävä minut ja pyydettävä minua vaihtamaan asentoa. Näistä syistä johtuen pelkästään jo kotirauhan säilymiseksi, asialle oli siis tehtävä lopulta jotain.

Lue lisää

Tanssivat liikennevalot

8.10.2014   //   Kari Ketonen   //   Artikkelit, Harjoittelu, Motivointi  //  Ei kommentteja

Seuraavalla kerralla kun jäät punaisiin valoihin kaupungilla kävellessäsi, pysähdy odottamaan. Jos silloin vaikka kävisikin näin.

Loistava idea, vai mitä?

Pysyvä elämäntapamuutos askel kerrallaan

17.9.2014   //   Kari Ketonen   //   Artikkelit, Hyvinvointi, Painonpudotus, Ravitsemus  //  Ei kommentteja

Näin syksyisin työpaikkojen kahvipöytäkeskustelut käyvät kuumina jos jonkinlaisen dieetin ja ruokavalion ympärillä. Kesärusketuksen rinnalle on monelle tullut muutama kesäkilo, joista nyt on päästävä äkkiä eroon. On gluteenitonta dieettiä, on pätkäpaastoa, on protausta ja mitä näitä nyt kaikkia onkaan. Internetin ihmeellisestä maailmasta jokaiselle dieetille löytyy fanaattisia kannattajia, jotka suitsivat ruokavalion puolesta.

Tuloksia halutaan nopeasti ja vaivattomasti, heti ja NYT! Muotidieteillä voit saada pudotettua muutaman kilon, mutta ne eivät opasta pysyviin tottumuksiin tai painonhallintaan. Dieetin jälkeen palataan entisiin tottumuksiin ja pudotetut kilot hiipivät takaisin, usein vieläpä korkojen kera. Lue lisää

Miten sen ylimääräisen rasvan saisi pois?

15.1.2014   //   Kari Ketonen   //   Artikkelit, Hyvinvointi, Ravitsemus  //  Ei kommentteja

Jokaisella meillä on ehdottomasti oikeus olla aivan sen painoinen kun hän haluaa olla. Myös reilusti ylipainoinen.

Mutta silloin hänellä on myös oikeus tietää mitä se hänen terveydelleen voi merkitä:

  • lisääntynyttä riskiä sairastua nivelrikkoon,
  • verenkiertoelinten sairauksiin, kuten verenpaine- ja sepelvaltimotautiin,
  • sappikivitautiin tai
  • tulla ennenaikaisesti liikuntakyvyttömäksi.

Jokainen meistä haluaa varmaan välttää em. seuraukset.

Lue lisää

Nyt venyttelemään Lauran opastuksella!

20.1.2013   //   Kari Ketonen   //   Artikkelit, Harjoittelu, Hyvinvointi  //  Ei kommentteja

Minulta on aina silloin tällöin kyselty venyttelystä. Kuinka usein, mitä lihaksia ja miten pitäisi venytellä. Sen sijaan, että yrittäisin omin sanoin kertoa ja kuvailla, päätin tutkia josko netistä löytyisi apua tähän. Löysinkin sitten Youtubesta Elixir-ohjelmasta koostetut venyttelyt jossa Laura Lepistö ohjaa venyttelyn pariin. Ja kyllähän te tietenkin katselette Lauraa paljon mieluummin kuin meikäläistä, eikö niin.

Sitten aloitetaan… Ennen treeniä on hyvä tehdä kevyet, mutta ei liian pitkät venytykset. Lue lisää





Uusimmat artikkelit


Suomen Valmentajat ry:n jäsen